Fredagsmys står på tur.

Igår när Danne hade kommit skulle vi ju äta kladdkaka men när jag skulle lägga Vincent klockan sju så slutade det med att jag ckså somnade och vaknade av att han var hungrig vid tolv. Sen när han hade ätit så tog det en timma eller så innan jag kunde somna igen men jag sov ända till klockan tio i morse. Det var underbart! :)

Idag har Vincent varit världens solstråle för övrigt. Vi har haft besök av Annika, Emmy, Anna och hennes lilla Miranda som är två månader. Det var jättemysigt. Vi har ätit lasagne och kladdkakan som Martin gjorde igår. Vincent har visat hur duktig han är på att prata och Miranda har varit så söt som bara små bebisar kan vara.

Imorgon ska jag göra något ovanligt. Jag ska nämligen in till stan och umgås med Daniella och Therese. Känns lite konstigt att åka ifrån Vincent men det är säkert nyttigt på något sätt.

Avslutar med lite bilder från idag.





Jag är mammas lilla sötnos.



Mmmmaaat.



Hos moster Emmy är det så mysigt att man somnar.



Martin passar på att hålla en så liten bebbe.



Anna provar hur det är att ha en större bebis.



Sen bytte dem tillbaka. Sin egna bebis är alltid den bästa.


Nuuu blir det fredagsmyyyys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0