Ont skratt

Igår på kvällen så började jag och Martin skratta åt ett klipp på youtube. Det borde ju vara en bra sak men inte för Martin som får jätteont i magen. Och bara för att man inte fick skratta så kunde vi inte sluta. Eller jag kunde inte sluta skratta och då skrattade Martin åt mig. Det var lite som när man gick i skolan och inte kunde sluta skratta på en lektion där det var en sur lärare. Roligt var det iallafall. Och jobbigt för Martin.

Idag har vi tagit det väldans lugnt. Vincent sov till klockan tio :) Med undantag för mat ett par gånger och lite blöjbyte. Han har nog tagit efter mina sömnvanor. Och det är inte mig emot.
Nu så var han lite gnällig så jag la ner honom i sin säng och hör hur han ligger och pratar där för sig själv. När han har somnat så ska jag laga lite fredagsmat och baka en jättegod kaka :) Sen ska vi se Avatar. Har inte sett den än och har ju hört att den ska vara ganska bra. Vi har slut på avsnitt av Vampire Diaries. Trodde det fanns två säsonger men det fanns det visst inte och det sista på säsong ett var såklart jättespännande.

Imorgon ska vi på kalas. Hilma fyller nio år. Vi ska äta jordärtskocksoppa och istället för tårta har Hilma önskat att få våfflor. Och det är ju inte helt fel. Ha en trevlig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hur ska vi kunna vänta på Vampire Diaries? Blir en låång väntan men man brukar glömma bort det efter ett tag tills de kommer igen :) Puss o Kram

2010-05-14 @ 18:32:44
URL: http://martinjimschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0