Lite tråkig insikt.

Låter med all säkerhet lite bitter nu men jag har precis kommit till insikt med att det finns vissa vänner som det helt enkelt inte är värt att lägga tid på längre. Kanske har vi vuxit ifrån varandra? Vet ärligt talat inte. Men är det värt att ha vänner som man bara irriterar sig på hela tiden och känner inte tillför så mycket till ens relation? Jag menar att vänner kan man ju fortsätta vara men på något sätt orkar jag inte tänka och undra ifall dem mår bra för jag bryr mig helt enkelt inte på samma sätt som förut. Det är tråkigt och sorgligt men någon gång måste jag ju växa upp och inse att alla inte växer upp i samma takt som mig.

Vincent vaknade nyss och är inte så glad. Martin är hos honom men tänkte kila in och se hur det är fatt.
Ska väl gå och lägga mig sen så jag är pigg och glad tills imorgon.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0