Kalla vindar

Inatt sov jag med Vincent i gärstrummet. Inte för att jag och Martin är osams utan för att jag sover kasst i våran säng och för att Martin skulle få sova ut lite. Han sov tillochmed ett par timmar längre än vad det var menat. Jag väckte honom kvart i åtta och han började åtta. Inte så vanligt att han försover sig. Jag tänkte iallafall att då får jag ha honom hemma idag och mysa. Men ki fick jag. Martin tog sig iväg för att gå en timma i skolan. Men imorgon är han ledig.

När Martin kom hem gick vi ut och fixade klart i vårat trädgårdsland som vi har hållt på med i ett bra tag nu. Nu är det äntligen klart och det är bara fröna som ska i. Pappa kom efter det och vi har ätit lite mat och glass. Nu har han dock redan åkt hem igen eftersom han behöver sova innan han ska upp och jobba. Men vi har fått nytt besök av Danne och kladdkaka står på tur :S Det har blivit väldigt mycket onyttigheter senaste tiden men snart blir det ändring. Jag ska nämligen börja träna på friskis nästa månad.

Vincent har gungat idag också för första gången. Det var uppskattat.
Jaa, mer har jag nog inte att skriva. Mer än att jag tycker att det är tråkigt att det blåser jättekallt ute.

Kolla vad liten han var! Snart har det gått ett halvår redan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0