Ensamstående ett par dagar

Lilla stackars Martin var på sjukhuset igår och opererade sitt ljumskbråck. Nu har han ont och kan inte göra så mycket alls. Så det blir fullt upp med Vincent för min del. Det är jobbigt att vara ensamstående. Även om det bara är för några dagar. Lycklig är jag som har Martin annars.

Idag kommer Jenny hit och vi ska prata lite om företagande. Annika kommer också och hjälper mig att ha Vincent lite. Känns jätteläskigt att tänka att man skulle ha ett eget företag. Men kanske blir det så om mina planer går vägen.

Ute är det regn. Tråkigt.
Nej vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så vi sätter punkt här för denna gång.
Gratta mig på namnsdagen förresten ;)

Kommentarer
Postat av: kiki

Det låter jättespännande! Hur, var, nar? Puss!

2010-05-14 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0