End of the week.

Igår var första dagen sedan Vincent föddes som jag var iväg från honom i mer än tre timmar.
Har slutat amma nu eftersom det inte finns nåt kvar i lilla förrådet så nu har jag ju faktiskt möjlighet att bege mig iväg och göra saker. Jag åkte in till stan och träffade Daniella. Vi gick på H&M och sen var vi hos henne en sväng. Efter det begav jag mig in till stan igen och tog en fika med Therese. Det var evigheter sen vi sågs. Men bättre sent än aldrig. När vi fikat skulle jag och Daniella se på bio men filmen krånglade massa så vi fick pengarna tillbaka och en varsin fribiljett. Jag kom hem vid nio och då sov lillen såklart. Det var roligt att komma iväg lite men man längtar ju såklart till Martin och Vincent.

Idag har pappa varit på besök och vi åkte och hälsade på Totte, Maria och lilla Alfred. Han är så mysig!
Martin har varit och fiskat med Albin och Danne. Fem gäddor har dem fått upp och jag hoppas han kommer hem snart för jag är hungrig. Har inte blivit nån mat än. Vincent sover och ikväll blir det bara att ta det lugnt.
Imorgon börjar en ny vecka. Martin ska operera sig för bråck på onsdag. Hoppas att det går bra.

Nae nu får ni ha en bra kväll och vi hörs kanske imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: jajja hansdotter

O vilken fin dag! Du har gjort ett bra jobb med att mata honom verkar det som. Så koppla av och njut av att han inte är helt beroende av dej längre. Snart ska han gå på disco! Vilket fint kort. Du måste kolla på ett lika liggandebabykort av din faster Kiki när hon var liten. Jag tycker jag ser stor likhet. Jag hoppas få träffa den lille nästa helg när jag åker ner till Kiki. Kram

2010-05-09 @ 21:34:00
Postat av: Ina

Vilket härligt foto!

2010-05-10 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0