En helt vanlig onsdag

Halloj!

Dagen började med att jag var jättetrött eftersom jag satt uppe till två igår och funderade på mina blivande planer på att starta mitt egna lilla företag. Jag gick iallafall upp tillslut eftersom jag skulle iväg till babymassagen. Det var sista gången idag och efteråt gick vi till fiket och satt där en stund. Vi bestämde att vi ska försöka ses hemma hos varandra på onsdagarna i fortsättningen :) Det tycker jag låter som en bra idé.

Efter fikat gick jag hela vägen hem uppför den långa branta backen och hann precis hem tills Annika kom. Vi drack lite kaffe och pratade framtidsplaner. Sen kom Martin hem och nu har vi ätit wok och badat :) Lekt vem som kan ha tvålen på huvudet längst har vi också gjort.

Jag är jättetaggad att ha mitt egna företag och tänker nästan inte på något annat. Förutom min lilla älskling såklart. Jag har så många frågor men ingen att fråga känns det som.

Nu blir det lite mys och sen soooova.




Kommentarer
Postat av: Syster Emma:)

Fråga syster Hanna eller moster Katta! De kanske vet lite mer eller så kanske de känner någon egen företagare! Kickis Bosse kanske också har lite koll, han arendenderade ju tidigare.Sedan finns det startaeget utbildningar, man kan säkert maila eller ringa och fråga någon.Skriv ner alla funderingar/frågor som dyker upp, sedan kan du samla dem och prata med någon.Gå ett steg i taget sedan kommer du nå i mål!Kramar till underbara du!Fin bild på Vincent!

2010-05-05 @ 21:59:30
Postat av: Martin

Det kommer att gå bra för dig tror jag. Känner att jag inte är så mycket stöd då jag inte är speciellt insatt i dessa frågor men jag hjälper dig så klart efter bästa förmåga. Pussochkram <3

2010-05-05 @ 23:18:46
Postat av: Jenny

Du kan fråga mig om alla möjliga saker, jag är rätt bra på att ha eget:-) /Jenny

2010-05-05 @ 23:31:14
Postat av: ellen

Men gud vilken sötnos

2010-07-27 @ 12:52:57
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0