Det har kommit en liten syssling! :)

Pappa har varit här idag igen :) Det är kul när han kommer och håller mig sällskap. Sippan följde med också.
Vi har ätit gädda och busat med lilla älsklingen.

Meeeen! Såhär är det att dagens bästa är att Vincent har fått en liten syssling! :) En liten tjej som heter Carla. Det är kusin Ida som har blivit mamma. Idag klockan ett så kom hon fram. Weeei! :)

Jag har ett litet dilemma. Jag får tillbaka nio tusingar på skatten i år och antingen använder jag dem till att köpa lite olika material och verktyg som jag kan tänkas behöva ifall jag ska starta mitt egna dekoföretag. Eller så använder jag dem till att leva på i sommar och slipper ta studielån. Vad ska jag göra? Hmn. Det är ju en investering men det är ju aldrig roligt att ha studielån. Jaajaa. Har fått hem en bok idag som beskriver hur man startar upp och får fart på ett företag på ett halvår. Har läst lite i den nu och tycker inte riktigt om upplägget att börja skriva allt som är jobbigt med att starta ett företag. Men ska ge den en chans. Man kan ju ta till sig det som är bra och skippa det andra.

Välkommen till världen lilla Carla!

Kommentarer
Postat av: daniella

jag tycker att du ska satsa på företaget! En sån här chans får man nog bara ett fåtal gånger i livet.

2010-05-10 @ 22:57:46
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0