Dålig melon

Ja ännu en dag har rusat förbi. Nu ligger vi däckade i soffan och ser på TV. Hade en honungsmelon eller nåt sånt hemma som jag sett fram emot att äta men den smakade aceton. Antar att den jäst eller nåt. Och av det lilla jag åt mår jag nu väldigt illa. Bläää.

Imorgon börjar helgen. På lördag kanske vi ska till Elin. Hilma fyller år. Det beror lite på hur Martin mår. Han har väldigt ont just nu och värst är det när han ställer sig upp. Stackarn.
Nu ska jag fundera ut vad man kan göra för kvällsmat. Känner mig som sagt inte så pigg. Hoppas det går över.
Efter mitt samtal med Jenny idag börjar mina ideér kännas lite närmre. Har en del att jobba på men det kommer gå bra. Det har jag bestämt mig för nu.

Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0