Mitt lilla bus.

Ibland finner jag liksom ingen inspiration till att skriva. Det känns lite som att jag skriver samma sak varje dag.
Det blir lite svårt att variera sina inlägg när man gör samma sak fö det mesta.

Men idag har jag gjort något jag inte gjort någon annan gång. Jag har nämligen tagit med mig Vincent i lilla bilen och åkt ner till krokek och varit på babymassage. Det var mycket trevligt att komma ut lite och träffa lite andra mammor. Vincent som somnade i bilen dit var lite trött men det visade sig inte förrän när massagen var klar. Han tyckte att allt annat runt om honom var mer spännande än att mamma försökte massera honom tror jag. Han såg sig runt hela tiden och lade sig på magen. Haha. Men huvudsaken är ju att han hade det roligt.

Idag hoppas jag på att vi ska åka och köpa lite kycklingar. Vi får se om de har några kvar :)
Nu vaknar lille V så vi ska mysa!! Sen ska jag nog ta mig en liten powernap så man blir lite piggare.

Pussokram !


Kommentarer
Postat av: jajja hansdotter

Lilla du! Skriv på du! Jag uppskattar även det vardagliga och känner mig lite närmare och får se fina bilder på en söt kille. Jag hoppas komma ner i maj o träffa honom och er. kram Jajja

2010-04-15 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0