Måndagmorgon

Här sitter man ensam i soffan och funderar på ifall man vill sätta ner sina barfota små fötter och kila iväg och göra sig lite frukost. Utanför fönstret skiner solen och Martin tog med sig lillen och åkte till en kompis på en kaffe nyss. Det där med ensam är ju en tolkningsfråga. Jag har ju faktiskt sju små kycklingar som piper här bredvid. Dom äter som gamar. Kastar sig över de små fröna vi lägger in.

Igår klippte jag Martin. Han var trött på det långa så vi provade att klippa lite kortare. Det var ovant att se honom i kort hår men det blev ganska bra. Han ser 20 år yngre ut nu iallafall :)


Annars gör vi inte så mycket här hemma. Njuter av att det är sol. Jag väntar på posten som jag hoppas kommer snart. Traderapaket och kod till antagingen för sommarkurser hoppas jag finnas där.
Det är kul med tradera. Man kan sitta hur länge som helst och kika där.

En liten bild på kycklingarna också sen springer jag och sätter på mig tofflorna och gör frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0